Strony www

< Opis

< Reklama firmy w formie strony              internetowej  

< System zarządzania treścią

< Licznik odwiedzin strony WWW

Opis

Strona internetowa, strona WWW (ang. web page) ? dokument HTML udostępniony w Internecie przez serwer WWW. Po stronie hosta użytkownika, strona WWW jest otwierana i wyświetlana za pomocą przeglądarki internetowej. Autorem pierwszych stron WWW jest Tim Berners-Lee. Strony WWW często wykorzystują obiekty multimedialne, np. Adobe Flash. Aby móc odtworzyć lub wyświetlić ich zawartość przeglądarka internetowa musi mieć zainstalowane odpowiednie wtyczki obsługujące takie obiekty. Strony internetowe wykorzystywane w celu prowadzenia działalności gospodarczej mają duże znaczenie dla wizerunku firmy, co może mieć wpływ na wynik ekonomiczny działalności rynkowej, a ewentualne błędy na stronie internetowej mogą negatywnie oddziaływać na potencjalnych klientów. Strony internetowe można opracowywać we własnym zakresie z wykorzystaniem odpowiednich edytorów, np. nvu, co wymaga jednak zaznajomienia się z HTML i CSS.

canada pharmacy // safe online pharmacy uk // http://trustedsafeonlinepharmacy.com/ // finding a canadian pharmacy // buy hcg online pharmacy

Side-effects totally in skin. Very and other it http://viagragroupresult.com that some same opened the?

 

Reklama firmy w formie strony internetowej  

W dobie ogromnej popularności Internetu a także coraz większej jego dostępności posiadanie firmowej strony internetowej to niepisany obowiązek. Pominięcie tak szerokiego źródła informacji przez firmę to poważne niedopatrzenie. Strona internetowa firmy to ciekawa alternatywa rosnących potrzeb klientów, którzy chcą na bieżąco śledzić wszelkie nowości w zakresie produktów, usług czy marek. Promocja firmy w formie strony internetowej stanowi w dzisiejszych czasach jej nieodzowny element. W zależności od potrzeb i możliwości klienta dopasowujemy projekt strony internetowej. Tworzymy strony internetowe proste (wizytówki internetowe) jak i bardziej złożone. Wszystkie w oparciu o system CMS, który umożliwia firmie samodzielne zarządzanie treścią strony.

study clinical pharmacy in canada, hgh online pharmacy, best pharmacy online, pharmacy online au, best canadian pharmacy

viagra online

System zarządzania treścią

 System zarządzania treścią (ang. Content Management System, CMS) ? oprogramowanie pozwalające na łatwe utworzenie serwisu WWW oraz jego późniejszą aktualizację i rozbudowę przez redakcyjny personel nietechniczny. Kształtowanie treści i sposobu ich prezentacji w serwisie internetowym zarządzanym przez CMS odbywa się za pomocą prostych w obsłudze interfejsów użytkownika, zazwyczaj w postaci stron WWW zawierających rozbudowane formularze i moduły. Podstawowym zadaniem platform CMS jest oddzielenie treści (zawartości informacyjnej serwisu) od wyglądu (sposobu jej prezentacji). Po wprowadzeniu nowych informacji przez uprawnionego redaktora system zapisuje je w bazie danych. Następnie system CMS generuje dynamicznie strony internetowe na podstawie treści pochodzącej z bazy danych oraz odpowiednich szablonów. Pozwala to na bardziej elastyczne a przede wszystkim wygodniejsze zarządzanie treścią niż ma to miejsce w przypadku zastosowania statycznych plików HTML. Wykorzystanie szablonów stron sprawia, że zmiana koncepcji graficznej całego serwisu sprowadza się do przygotowania i zamiany szablonu (tzw. skórki). Dzięki takiemu podejściu proces publikacji w Internecie staje się prostszy. Ponadto te same dane można prezentować jednocześnie w różnych formatach np. jako pliki PDF. W ostatnich latach platformy CMS znacznie ewoluowały, dodając m.in. możliwość elastycznej i dynamicznej modyfikacji już nie tylko treści, ale i struktury. 

Systemy do tworzenia stron internetowych niejednokrotnie oferują takie usługi bezpłatnie, przy czym warto zwracać uwagę na to:

  • czy nie są wyświetlane na stronie reklamy,
  • ile podstron można utworzyć,
  • czy nie jest ograniczona przestrzeń dyskowa dla użytkownika,
  • jaki jest regulamin korzystania z generatorów strony.

Licznik odwiedzin strony WWW

 Licznik odwiedzin strony WWW jest to mechanizm zliczający odwiedziny dokumentu udostępnionego w sieci WWW. Wartość licznika zostaje zwiększona o jeden wraz z każdą unikalną wizytą. Obecnie liczniki odwiedzin tracą popularność na rzecz kompleksowych systemów statystyk zapisujących także szczegółowe dane każdego odwiedzającego. Obecnie za licznik również uważa się graficzny lub numeryczny element strony, który wyświetla informację o jej oglądalności. Innymi słowy, licznik nie musi sam liczyć odsłony, może pobierać te dane z systemu statystyk, co pozwala na poszerzenie możliwości w zakresie prezentowania danych – mogą to być nie tylko liczba odsłon ogółem, lecz też liczba użytkowników czy wizyt, za określony okres, na przykład dzisiaj. Taki licznik nie reaguje bezpośrednio na odświeżenie strony. 

Odporność na odświeżanie

Wadą prostych liczników jest brak odporności na celowe, powtarzane odświeżanie strony. Wartość staje się wówczas nierzetelna, ponieważ odświeżenie strony nie wyraża chęci odwiedzin zasobu. W dużym stopniu uodpornić licznik na sztuczne odświeżanie można poprzez:

  • Nałożenie na użytkownika restrykcyjnej sesji lub ciasteczka
  • Wymuszenie pobrania dokumentu do pamięci podręcznej
  • Zapisanie na serwerze wykorzystywanego adresu IP